Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do 30 listopada potrwa kampania ATL i BTL marki Strong

Agencja Hand Made przygotowała kreację spotu reklamowego, którego celem jest poinformowanie o promocji konsumenckiej piwa marki Strong (Grupa Żywiec SA). Emisja spotów rozpoczęła się wczoraj.

W promocji, która potrwa do 30 listopada br., może wziąć udział każdy, kto kupi opakowania promocyjne Stronga (puszki i butelki) i wyśle SMS-em umieszczony na opakowaniach kod promocyjny. Do wygrania są sztabki złota oraz kufle Stronga. Na potrzeby kampanii przygotowano opakowania promocyjne, materiały POS i nowy spot reklamowy. Koncepcję promocji przygotowała agencja Locomotiva. Agencja Hand Made odpowiada za kreację i realizację spotu promocyjnego, powstałego na bazie obecnej kampanii wizerunkowej (również autorstwa Hand Made). Spot został wyreżyserowany przez Małgosię Łupinę. Za produkcję odpowiada Film Republic. Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia.

(DOK, 28.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.