Do 30 listopada potrwa kampania ATL i BTL marki Strong
28.10.2008, 08:31
Agencja Hand Made przygotowała kreację spotu reklamowego, którego celem jest poinformowanie o promocji konsumenckiej piwa marki Strong (Grupa Żywiec SA). Emisja spotów rozpoczęła się wczoraj.
W promocji, która potrwa do 30 listopada br., może wziąć udział każdy, kto kupi opakowania promocyjne Stronga (puszki i butelki) i wyśle SMS-em umieszczony na opakowaniach kod promocyjny. Do wygrania są sztabki złota oraz kufle Stronga. Na potrzeby kampanii przygotowano opakowania promocyjne, materiały POS i nowy spot reklamowy. Koncepcję promocji przygotowała agencja Locomotiva. Agencja Hand Made odpowiada za kreację i realizację spotu promocyjnego, powstałego na bazie obecnej kampanii wizerunkowej (również autorstwa Hand Made). Spot został wyreżyserowany przez Małgosię Łupinę. Za produkcję odpowiada Film Republic. Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia.(DOK, 28.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
