Ewa Sieńkowska strategic directorem agencji Momentum Worldwide
15.10.2008, 08:37
Ewa Sieńkowska została strategic directorem agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide (McCann Worldgroup).
Odpowiada ona za wsparcie strategiczne w ramach projektów realizowanych dla obecnych klientów agencji i za wdrażanie nowych rozwiązań oraz narzędzi, których celem jest zwiększenie efektywności działań. Do jej obowiązków należy także obsługa zapytań ofertowych, briefów przetargowych. Sieńkowska przez ostatnie lata pracowała na stanowiskach menedżerskich w Touchpoint RC (odpowiadała za wsparcie strategiczne dla bieżących klientów agencji i opracowywanie strategii w przetargach). W latach 2003–2004 była client service directorem agencji One2 One Communication. Wcześniej związana była także z PLL LOT (wprowadzała jeden z pierwszych w Polsce programów lojalnościowych LOT Voyager i była odpowiedzialna za prowadzenie badań konsumenckich).(DOK, 15.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










