Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 08, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama w ”Gazecie Wyborczej” i na Wyborcza.pl sprzedawana w pakiecie

Agora SA stworzyła wspólną ofertę reklamową dla ”Gazety Wyborczej” i portalu Wyborcza.pl.

Reklamodawcy, którzy kupią powierzchnię reklamową w wydaniu drukowanym ”Gazety Wyborczej”, mogą dodatkowo kupić tygodniową kampanię w serwisie Wyborcza.pl. Otrzymają przy tym rabat na reklamę internetową, którego wysokość uzależniona jest od zamówienia w ”Gazecie Wyborczej”. Reklama na Wyborcza.pl obejmuje formaty: billboard, double billboard oraz reklamę śródtekstową. ”Gazeta Wyborcza” ma już wspólny pakiet reklamowy z bezpłatnym ”Metrem”, a także z dziennikami Mediów Regionalnych.

(MAG, 08.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.