Byli menedżerowie MediaComu w biurze reklamy TVN-u
Do Grupy TVN dołączą 4 sierpnia br. menedżerowie, którzy w maju odeszli z domu mediowego MediaCom Warszawa.
Marcin Bogłowski (w MediaCom Warszawa był dyrektorem zarządzającym), Andrzej Karasowski (dyrektor zakupu) i Maciej Ziąbrowski (dyrektor planowania strategicznego) stworzą w biurze reklamy TVN SA dział badań i rozwoju. Jak poinformował TVN w komunikacie prasowym, nowa komórka przejmie m.in. kompetencje działu analiz, którym kieruje teraz Dorota Klamka – w sierpniu awansuje ona na stanowisko zastępcy dyrektora ds. badań i rozwoju. Natomiast Marcin Skowroński, który w MediaComie kierował komórką internetową Beyond Interactive, dołączy do zespołu portalu Onet.pl, gdzie będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii i rozwój oferty reklamowej.(RUT, 29.07.2008)
