Krotkiewski dyrektorem obsługi klienta w Greyu, Studziński awansuje
Thomas Krotkiewski jest od dziś nowym dyrektorem działu obsługi klienta G2, struktury specjalizującej się w BTL w agencji Grey Worldwide Warszawa. Jacek Studziński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora działu planowania strategicznego agencji.
Krotkiewski zastąpił Piotra Kośmidra, który odszedł z agencji pod koniec 2004 roku. Nowy dyrektor działu obsługi klienta G2, Szwed polskiego pochodzenia, ma 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Jest twórcą Funky Future Consulting – szwedzkiej firmy konsultingowej w dziedzinie zarządzania marek, poza tym założył interaktywną agencję reklamową TC:Reaktor i zarządzał nią. W G2 będzie odpowiadał za pracę 17-osobowego zespołu, który pracuje m.in. dla PTK Centertel, Heinekena, Varta Batteries, British American Tobacco. Jacek Studziński, który dotąd był plannerem strategicznym, pracuje w Greyu od roku. Został szefem działu, w którym pracuje jeszcze junior strategic planner Joanna Karwowska. Szefostwo agencji zamierza zatrudnić plannera do tego działu. Kierownictwo Grey Worldwide Warszawa potwierdziło oficjalnie informację z piątkowego ”Presserwisu”, że Maciej Nowicki, ostatnio pracujący w moskiewskiej agencji FCB na stanowisku dyrektora kreatywnego, od dziś zaczyna pracę w Greyu jako dyrektor kreatywny.(MŁ, 22.03.2005)
