Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 22, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krotkiewski dyrektorem obsługi klienta w Greyu, Studziński awansuje

Thomas Krotkiewski jest od dziś nowym dyrektorem działu obsługi klienta G2, struktury specjalizującej się w BTL w agencji Grey Worldwide Warszawa. Jacek Studziński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora działu planowania strategicznego agencji.

Krotkiewski zastąpił Piotra Kośmidra, który odszedł z agencji pod koniec 2004 roku. Nowy dyrektor działu obsługi klienta G2, Szwed polskiego pochodzenia, ma 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Jest twórcą Funky Future Consulting – szwedzkiej firmy konsultingowej w dziedzinie zarządzania marek, poza tym założył interaktywną agencję reklamową TC:Reaktor i zarządzał nią. W G2 będzie odpowiadał za pracę 17-osobowego zespołu, który pracuje m.in. dla PTK Centertel, Heinekena, Varta Batteries, British American Tobacco. Jacek Studziński, który dotąd był plannerem strategicznym, pracuje w Greyu od roku. Został szefem działu, w którym pracuje jeszcze junior strategic planner Joanna Karwowska. Szefostwo agencji zamierza zatrudnić plannera do tego działu. Kierownictwo Grey Worldwide Warszawa potwierdziło oficjalnie informację z piątkowego ”Presserwisu”, że Maciej Nowicki, ostatnio pracujący w moskiewskiej agencji FCB na stanowisku dyrektora kreatywnego, od dziś zaczyna pracę w Greyu jako dyrektor kreatywny.

(MŁ, 22.03.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.