Zatorski zostanie szefem działu kreacji w agencji JWT
Dariusz Zatorski, do niedawna dyrektor kreatywny agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, zostanie szefem działu kreacji agencji JWT w Polsce.
Zatorski odchodzi z Leo Burnett z końcem kwietnia. Według naszych informacji otrzymał propozycję z JWT – rozmowy prowadzono na szczeblu międzynarodowym - by pokierował działem kreacji tej agencji w Polsce. Z samym Zatorskim, który jest na urlopie za granicą, nie udało nam się skontaktować. Szefostwo JWT nie udzieliło nam komentarza w tej sprawie. Obecnie szefem kreacji w JWT jest Piotr Jagielski - nie wiadomo, jaką będzie pełnił funkcję po przyjściu Zatorskiego. Były dyrektor kreatywny Leo Burnett ma być odpowiedzialny za umocnienie pozycji i wizerunku JWT na polskim rynku. Zatorski pracował w Leo Burnett 12 lat, przez ostatnie cztery lata jako dyrektor kreatywny. Jest m.in. współautorem reklamy Viziru pt. ”Dzieci na śniegu”, za którą Leo Burnett Warszawa otrzymała Srebrnego Lwa na festiwalu reklamy Cannes Lions 2001. Zatorski był jurorem międzynarodowych i polskich konkursów reklamowych, m.in. Golden Drum w Portorożu, Eurobest w Londynie, konkursu brytyjskiego stowarzyszenia Design & Art Direction, Kreatury, Konkursu Klubu Twórców Reklamy.(MŁ, 17.02.2005)
