Scholz & Friends ma nowego art directora i copywritera
03.12.2004, 00:00
Krzysztof Podbielski i Mateusz Książek dołączyli do działu kreacji agencji reklamowej Scholz & Friends.
Podbielski został drugim, obok Andrzeja Wyszomirskiego, senior art directorem. Do tej pory pracował jako group head w DougFaberFamily, wcześniej w Euro RSCG Warsaw i agencji Publicis. Podczas pracy w tych firmach przygotowywał kreacje m.in. dla Mini, Vichy, Coca-Coli, Renault, Ballantines. Mateusz Książek, który został copywriterem, wcześniej pracował w agencji Chili Communications, gdzie uczestniczył w projektach realizowanych dla General Motors, Monsanto, Link4. Obecnie dział kreacji S&F liczy osiem osób, a szefuje mu duet dyrektorów kreatywnych: Piotr Kowalczyk i Jane Stoykov. (MŁ)(MŁ, 03.12.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
