Marek Żołędziowski zasili grupę Mothership
17.12.2007, 00:00
Marek Żołędziowski, do końca roku prezes Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce, dołączy do Jacka Olechowskiego i Filipa Friedmanna, właścicieli agencji reklamowej DougFaberFamily, a także całej grupy Mothership, w której skład wchodzi agencja.
Na początku 2008 roku Żołędziowski zostanie partnerem i udziałowcem w Mothership (oprócz DFF grupę tworzą agencje AdWorks i EMLab). Żołędziowski i szefowie DFF nie chcą potwierdzić tych informacji, ale także im nie zaprzeczają. Z naszych źródeł wynika jednak, że nie ukrywają tego przed partnerami biznesowymi.Według nieoficjalnych informacji Olechowski i Friedmann planują zbudować silną grupę reklamową, która będzie na polskim rynku alternatywą i konkurencją dla sieciowych firm. Pieniądze na to przedsięwzięcie chcą pozyskać m.in. z giełdy – pod koniec listopada zapowiedziano debiut EMLabu na rynku New Connect (planowany jest na wiosnę 2008 roku).
Do DFF dołączyli już bliscy współpracownicy Żołędziowskiego. Od początku grudnia kreacją w DFF kierują Ryszard Sroka i Jakub Korolczuk, wieloletni pracownicy działu kreacji Saatchi & Saatchi. W październiku dyrektor generalną DFF została Anna Pańczyk, deputy managing director w Saatchi & Saatchi.
(MŁ, PS)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
