Wspólna promocja marek SsangYong Poland, Statoil, KFC i Pizza Hut
08.11.2007, 08:34
Firma SsangYong Poland, dystrybutor samochodów marki SsangYong i partnerzy Premium Club prowadzą wspólną kampanię marketingu bezpośredniego.
Akcja skierowana jest do właścicieli kart Premium Club. Każdy, kto do 30 listopada br. zrobi zakupy na stacjach Statoil, w restauracjach KFC lub Pizza Hut i wyśle SMS pod wskazany numer, weźmie udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu SsangYong Actyon lub SsangYong Actyon Sports. Współpraca pomiędzy firmami zakłada dodatkowo ekspozycję samochodów SsangYong na wybranych stacjach Statoil oraz wspólne kampanie prowadzone w radiu (RMF FM i lokalne stacje), Internecie (Interia.pl) i wysyłkę materiałów promocyjnych do wybranych posiadaczy kart Premium Club. Uzupełnieniem są materiały POS dystrybuowane u partnerów Premium Club.(DOK, 08.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
