Mieszkowski nowym kierownikiem w agencji reklamowej Schulz
18.10.2004, 00:00
Grzegorz Mieszkowski jest nowym kierownikiem w dziale opakowań agencji reklamowej Schulz.
Do tej pory Mieszkowski był account managerem obsługującym Tesco i Colgate Palmolive. Szefostwo agencji jeszcze nie zdecydowało, kto przejmie jego obowiązki (do tego czasu będzie sprawował obie funkcje). Na stanowisku szefa działu opakowań zastąpił Monikę Piechotę, która odeszła z firmy. Agencja zatrudniła dwóch operatorów DTP: Piotra Szymanowicza (wcześniej na podobnym stanowisku w Wydawnictwie Bauer) i Krzysztofa Podsadę (do tej pory grafik i DTP-owiec w drukarni i studiu graficznym Copy 2000). (MŁ)(MŁ, 18.10.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
