Wzrosły wpływy outdooru
Sprzedaż reklam na nośnikach zewnętrznych w drugim kwartale br. wzrosła o 13 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r. - wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
Wpływy firm reklamy zewnętrznej wyniosły w drugim kwartale br. 172,6 mln zł (bez uwzględniania wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej). W tej kwocie największy udział miały następujące sektory: telekomunikacja (17,7 proc.), żywność (15,2 proc.), rozrywka/kultura (13,4 proc.), sprzedaż (13,1 proc.), motoryzacja/transport (9,0 proc.). Podsumowanie obejmuje pięć największych firm outdoorowych (ze wszystkimi podmiotami z grupy): AMS SA, Cityboard Media, Clear Channel Poland, Ströer Out-of-Home Media, News Outdoor Poland oraz dane z firm: Business Consulting, CAM Media, Defi Poland, Gigaboard Polska oraz Mini Media/Publiprox.(DOK, 25.07.2007)
