Wydanie: PR CHECK 2024
PRCN
Prezes: Iwona Kubicz, managing director
Adres i kontakt:
Al. Jerozolimskie 81
Central Tower, p. 17
02-001 Warszawa
www.prcn.pl
e-mail: [email protected]
Zakres usług:
• public relations • public affairs • healthcare communication • PR kryzysowy • działania eventowe • komunikacja korporacyjna • brand PR
Nasi klienci w 2024 roku:
• Becton Dickinson • Fresenius Kabi • Fundacja Nadzieja dla Zdrowia • MSD • Pfizer • Resideo • Sanofi • Schulke • Viatris • Zentiva
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR
• PSPR
• ICCO
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 3 601
2023 r.: 2 800
Zysk netto w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 149
2023 r.: 102
Fee Income w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 2 100
2023 r.: b.d.
Zatrudnienie ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 11
2023 r.: 11
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody za projekty PR w konkursach w 2024 roku:
• Złoty Spinacz 2024 w kategorii Advocacy i Public affairs
• Srebrny Spinacz 2024 w kategorii Walka z dezinformacją
• MarCom Awards 2024 – Platynowa Nagroda w kategorii Komunikacja strategiczna i podkategorii Branding
• konkurs NYX Awards – Złota Nagroda w kategorii Public Relations campaign – healthcare
• PR Daily Awards 2024 – wyróżnienie w kategorii Public affairs
• finał konkursu Ragan’s PR Daily 2024 – Nonprofit Communications Awards
• European Excellence Awards 2024 – nominacja w kategorii Public affairs
Sukcesy firmy w 2024 roku:
• Kontynuowaliśmy rozwój w obszarze public affairs, wzmacniając dział PA w zakresie usług doradczych związanych z budowaniem trwałych relacji z instytucjami publicznymi w sektorze ochrony zdrowia i w innych branżach.
• Wraz z naszymi klientami uczestniczyliśmy w wielu zmianach systemowych z obszaru ochrony zdrowia, w tym m.in. zwiększeniu dostępności do szczepień ochronnych oraz zwiększeniu dostępności pacjentów do programów lekowych, m.in. w obszarze nefrologii. Współorganizowaliśmy wiele posiedzeń parlamentarnych poświęconych bezpieczeństwu personelu medycznego. Aktywnie uczestniczymy w pracach grupy ds. public affairs w ramach ZFPR.
• Publikujemy okresowe raporty dla branż i komunikujemy je do mediów ogólnopolskich oraz key opinion liderów i decydentów. Raporty dotyczą różnych spraw publicznych, m.in. związanych z gospodarką, polityką, cyberbezpieczeństwem i AI. Jednym z ostatnich był raport „Polacy o dostępie do danych medycznych” w kontekście Rozporządzenia dot. europejskiej przestrzeni danych medycznych. Przedstawiciele agencji dzielą się doświadczeniem podczas ważnych wydarzeń branżowych, takich jak Kongres Public Affairs, Kongres ESG.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter


