Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: Domy produkcyjne

Wydanie: RYNEK DOMóW PRODUKCYJNYCH 2018

Dom produkcyjny Truskavka

Kamila Boruc-Adamska, Bartosz Gil, producenci, wspólnicy

Adres: 02-954 Warszawa, ul. Pastewna 25

Telefon: 514 778 718 lub 606 331 647 

Strona:  www.truskavka.pl

Rok powstania: 2012

Zaufali nam: Klienci: Zott, Raiffeisen Polbank, Leroy Merlin, Gallo, Carlo Rossi, Maybelline, L’Oréal Paris, Wella, Renault, Lay’s, Vectra. 

Agencje: GPD, Publicis DWL, VML, The Digitals, Kamikaze.

Pracowali dla nas: Reżyserzy: Tomasz Konecki, Marcin Starzecki, Piotr Matejkowski, Krzysztof Grajper, Martyna Iwańska, Katka Michalak, Łukasz Zabłocki, Kuba Gryżewski, Sambor Wilk, Nathaniel Czarnecki, Michał Kisielewski. Operatorzy: Kajetan Plis, Mikołaj Syguda, Filip Załuska, Jacek Szymański, Patryk Kin, Tadeusz Kieniewicz, Bart Pogoda, Damian Pietrasik, Maciej Majchrzak, Bartosz Piotrowski, Piotr Uznański, Ernest Wilczyński.

Nasze produkcje: Zott Primo, Raiffeisen Polbank – „Dany Kesz”, Leroy Merlin – „Dołącz do najlepszego zespołu”, „Hello Gallo”, „Make Up in the City”, „True Stories by Renault”, Vectra – „Wszystko za 10 zł”.

Inne informacje: W branży filmowej zaczęliśmy od końca, czyli od postprodukcji. Dzięki temu dziś doskonale wiemy, jak zaplanować, zrealizować i dostarczyć finalny produkt. Umiejętnie dobieramy twórców i jesteśmy dla nich kreatywnymi partnerami – razem oferując klientom najwyższą jakość produkcji. Nie ma dla nas projektów za małych, za dużych, za ambitnych lub kręconych w zbyt wymagających warunkach. Nie ma problemów, są tylko wyzwania.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.