Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Domy produkcyjne

Wydanie: RYNEK DOMóW PRODUKCYJNYCH 2018

Dom produkcyjny F25 Production House

Marcin Dworucha, prezes/dyrektor zarządzający

Telefon: 22 404 99 95
Adres: 00-015 Warszawa, ul. Sienkiewicza 4/4
Strona: www.f25.pl
E-mail: [email protected]

Rok powstania: 2008

Liczba pracowników: 12

Liczba dni zdjęciowych w 2017 roku: 77

Zaufali nam: Agencje: 23Heroes, Bardzo, 180heartbeats + JvM, Gong, Liquid Thread, VML, White Paper Agency. Klienci: Allegro, OLX, Nike, Totolotek, Aleo, Avon, Crédit Agricole, Virgin Mobile, PZPN, A+E Network, Lipton.

Pracowali dla nas: Filip Syczyński, Szymon Pawlik, Filip Załuska, Karol Moch, Martyna Iwańska, Arek Żyłka, Tomek Matuszczak, Piotr Kumik, Kosz/Bujas, Jakubowska/Gronowski, Frydrych/Zdanowski, Kamil Płocki, Kacper Fertacz, Kuba Kijowski.

Nasze produkcje: W 2017 roku powstało kilka produkcji własnych, teledysk dla hollywoodzkiego kompozytora Eskmo czy klip dla AXN promujący serial „Ultraviolet”. Kolejne projekty są w przygotowaniu.

Nagrody dla naszych produkcji: 2017: KTR dla Nike Roshe Nowa Perspektywa, Aleo – Szef Wszystkich Szefów rozkazuje celebrytom „Powiem ci, co zrobisz”.

Inne informacje: F25 to dom produkcyjny doświadczony w produkcji filmowej do wszystkich mediów, stworzony w 2008 roku. W ostatnich latach F25 znane jest jako dynamiczna firma, wielokrotnie nagradzana na konkursach branżowych, współpracująca z najlepszymi markami w Polsce i za granicą. F25 dysponuje swoim własnym działem postprodukcji do projektów kontentowych, wspiera młodych twórców.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.