Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Domy produkcyjne

Wydanie: RYNEK DOMóW PRODUKCYJNYCH 2018

Dom produkcyjny Szut Szut Studio

Paulina Mergner-Dembińska, prezes

Adres: 02-627 Warszawa, ul. Naruszewicza 10 lok. 4

Rok powstania: 2015

Właściciel: Paulina Mergner-Dembińska

Liczba pracowników: 15

Liczba dni zdjęciowych w 2017 roku: 60

Zaufali nam: NN Investment Partners, Vision Express, Otomoto, Promedica25, Griffin Real Estate, Echo Investment, Volkswagen Group Polska, Philips,Traficar, Ciech, Mieszko, Urząd Lotnictwa Cywilnego.

Pracowali dla nas: Wojciech Smarzowski, Anna Maliszewska, Natalia/Łukasz Gronowscy, Łukasz JJ Jaworski, Tomasz Knittel, Tomasz Nowak, Piotr Sobociński, Kajetan Plis, Nicolas Villegas, Konrad Spyra.

Nasze produkcje: spoty TV, filmy do internetu, filmy korporacyjne, spoty radiowe, sesje fotograficzne.

Nagrody dla naszych produkcji:  Kreatury – Nominacja, KTR –nominacje.

Inne informacje: Jesteśmy młodym, prężnym domem produkcyjnym. Szukamy najlepszych rozwiązań. Stawiamy na jakość. Relacja z klientem to dla nas największa wartość. Każda produkcja jest inna, staramy się rozumieć każdego klienta. Angażujemy się w kampanie społeczne. Wspieramy wyjątkowe projekty. Naszą dumą jest współpraca produkcyjna przy wielokrotnie nagradzanej kampanii „Niewidzialni” dotyczącej bezdomności. Dajemy szansę młodym realizatorom. Mamy doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, jak również z klientem bezpośrednio.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.