Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: Domy produkcyjne

Wydanie: RYNEK DOMóW PRODUKCYJNYCH 2018

Dom produkcyjny ISTV Media

Kamil Janik, prezes

Adres: 30-702 Kraków, ul. Lipowa 7

Strona:  www.istv.pl

Rok powstania: 2009

Właściciel: Kamil Janik

Liczba pracowników: 8

Liczba dni zdjęciowych w 2017 roku: 145

Zaufali nam: Klienci: Idea Bank, Empik, Gatta, Bosch, T-Mobile, Oleofarm, Bahlsen Polska. Agencje: VML, Hand Made, Insignia, Schulz Brand Friendly, Opus B.

Pracowali dla nas: Reżyserzy: Michał Gazda, Marcin Starzecki, Kordian Kądziela, Miłosz Kozioł, Michał Bolland.Operatorzy: Tomek Augustynek, Konrad Spyra, Piotr Śliskowski, Cezary Stolecki,Patryk Kin, Michał Jaskulski, Bartosz Bieniek, Karol Stadnik, Natalia Pietsch. Scenografowie: Anna Niemira, Judyta Pieprzyk, Magda Widelska-Władyka, Iga Nowakowska, Ala Kazimierczak, Ryszard Melliwa, Łukasz Trzciński, Dorota Gorczyca, Natalia Horak, Weronika Lewandowska. Montażyści: Tomek Bochniak, Łukasz Swaryczewski, Piotrek Zawistowski, Konrad Styczeń, Tomasz Krzeszowiec, Paweł Skotarski.

Nasze realizacje: Bosch – „Akademia Smaku”, Idea Bank – stała obsługa m.in. „Wyścig”, „Dentysta”, Danone – „Podziel się posiłkiem”, Oleofarm – „Ligunin Termostop”, Szlachetna Paczka – „Lubię ludzi”, Empik – stała obsługa m.in „Bestsellery Empiku”, lokacje w Krakowie do serialu TVP „Miasto Skarbów” – ponad 70 dni zdjęciowych.

Nagrody dla naszych produkcji:  Kreatura 2016 – „Akademia Smaku Bosch” – Blog Forum Gdańsk Award – „Halo.Tato!” Bank Zachodni WBK, Nagroda Newsweeka im. Teresy Torańskiej – „Halo.Tato!” Bank Zachodni WBK.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.