Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Formularz pobierania pliku

W najnowszym, jubileuszowym rankingu PR Check, organizowanym przez „Press”, podsumowaliśmy nie tylko miniony rok. Przeanalizowaliśmy również zmiany, jakie zaszły na rynku public relations w ciągu dwóch ostatnich dekad.

W 20. edycji przeglądu branży public relations PR Check wzięło udział 46 agencji. Ranking budujemy na dwóch najbardziej wiarygodnych dla branży agencji PR i ich klientów wskaźnikach: przychodzie oraz fee income.

Z okazji jubileuszowej edycji rankingu przygotowaliśmy również PR Check XX-lecia, obejmujący dane od roku 2005 do 2024. Przez te lata relacje między agencjami i klientami stały się bardziej partnerskie. Szczegółowo wypowiadają się na ten temat szefowie firm z branży PR w tekstach odredakcyjnych. Omawiamy w nich również zmiany, do których doszło w minionym roku.

W PR Check można zapoznać się nie tylko z danymi finansowymi, lecz również z prezentacjami agencji PR: oferowanymi przez nie usługami, zrealizowanymi projektami, klientami, nagrodami i wyróżnieniami.

Szczegółowe wyniki PR Check 2025 oraz PR Check XX-lecia można pobrać poniżej.

Wypełnij formularz, żeby pobrać: Ranking PR Check 2025

Dane odbiorcy:


Administratorem danych osobowych podanych w formularzu zamówienia jest Press sp. z o.o. sp. k. (60-523 Poznań, ul. J.H. Dąbrowskiego 75/66). Dane przetwarzane są w celu realizacji Państwa zamówienia, kontaktu w sprawie jego realizacji, celów statystycznych (uzasadniony interes Administratora). Prosimy o zapoznanie się z zasadami funkcjonowania serwisu Press.pl, ochrony danych osobowych i Państwa praw, które znajdują się w Regulaminie i Klazurze informacyjnej oraz o jego akceptację, co umożliwi realizację zamówienia.
Zgadzam się na przetwarzanie podanego w formularzu adresu e-mail w celu przekazywania mi drogą elektroniczną ofert marketingowych i informacji handlowych Press sp. z o.o. s.k. oraz podmiotów trzecich (kontrahentów Press) zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 123. 730), w tym używanie do tego celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2019, poz. 2460). Mój adres e-mail nie będzie udostępniany innym podmiotom, a oferty będą wysyłane wyłącznie przez Press.
Zgoda może być cofnięta w każdym czasie poprzez e-mail: [email protected], listownie na adres Administratora lub telefonicznie: 22 33 48 333.
Zgoda marketingowa jest uwzględniona w wariancie bezpłatnym zamówienia. W każdej chwili możesz przejść do Sklepu.






Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.