
Formularz pobierania pliku
W nowej sekcji specjalnej magazynu „Press” poruszamy najważniejsze kwestie dotyczące sponsoringu kultury, m. in.:
• jak firmy zyskują wizerunkowo na współpracy z instytucjami kultury;
• stan i potrzeby polskiej kultury, jej relacje z biznesem i perspektywy ich zintensyfikowania;
• czy sponsoring kultury się opłaca;
• przykłady współpracy biznesu z kulturą i jej zasady;
• wypowiedzi przedstawicieli Muzeum Narodowego w Warszawie, Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki oraz organizatorów festiwalu filmowego BNP Paribas Dwa Brzegi, o tym jak partnerskie relacje realnie wzbogacają i wzmacniają kulturę;
• wypowiedzi przedstawicieli sponsorów – Totalizatora Sportowego, Orlenu, Banku ING i innych o współpracy z kulturą, która dalece wykracza poza ramy typowego sponsoringu.
Zachęcamy do bezpłatnego pobrania tego atrakcyjnego dodatku.
Wypełnij formularz, żeby pobrać: Sponsoring kultury
Dane odbiorcy:





