Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 25, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Skiba twarzą kampanii Termo Organiki

Pod koniec czerwca rozpocznie się w Internecie kampania reklamowa "Styropian w ciepłe kropki" - styropianu firmy Termo Organika. Twarzą kampanii będzie Krzysztof Skiba, lider zespołu Big Cyc.

Główne cele działań to kreowanie niebanalnego wizerunku producenta styropianu, zwiększenie świadomości marki i pozyskanie nowych odbiorców. Skiba ma przedstawiać historię Polski, ale w sposób prześmiewczy. Filmy będą emitowane w kilkudziesięciu serwisach internetowych (m.in. Funner.pl, Funweb.pl, Macior.pl, Pl.youtube.com, Smog.pl, Wrzuta.pl) oraz na stronie Termoorganika.com.pl.
Nakręcono już 20 epizodów, od legendy o królu Popiele do sukcesów sportowych Adama Małysza. Autorami tekstów są Marek Modzelewski, znany ze współpracy z Kabaretem Moralnego Niepokoju, oraz reżyser i scenarzysta Gerwazy Reguła. Za stronę produkcyjną i kreację kampanii odpowiada agencja OR&G Group. 




(TW, 25.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.