Krzysztof Skiba twarzą kampanii Termo Organiki
25.06.2007, 00:00
Pod koniec czerwca rozpocznie się w Internecie kampania reklamowa "Styropian w ciepłe kropki" - styropianu firmy Termo Organika. Twarzą kampanii będzie Krzysztof Skiba, lider zespołu Big Cyc.
Główne cele działań to kreowanie niebanalnego wizerunku producenta styropianu, zwiększenie świadomości marki i pozyskanie nowych odbiorców. Skiba ma przedstawiać historię Polski, ale w sposób prześmiewczy. Filmy będą emitowane w kilkudziesięciu serwisach internetowych (m.in. Funner.pl, Funweb.pl, Macior.pl, Pl.youtube.com, Smog.pl, Wrzuta.pl) oraz na stronie Termoorganika.com.pl.Nakręcono już 20 epizodów, od legendy o królu Popiele do sukcesów sportowych Adama Małysza. Autorami tekstów są Marek Modzelewski, znany ze współpracy z Kabaretem Moralnego Niepokoju, oraz reżyser i scenarzysta Gerwazy Reguła. Za stronę produkcyjną i kreację kampanii odpowiada agencja OR&G Group.
(TW, 25.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
