Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 16, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy podział obowiązków w Wydawnictwie Murator

Katarzyna Białek pełni obowiązki dyrektor strategicznej w Wydawnictwie Murator. Małgorzata Pestkowska odpowiada za marketing pism budowlanych.

Białek przejęła obowiązki Mai Krämer, która w lipcu odeszła z wydawnictwa. Jako dyrektor strategiczna odpowiada m.in. za ”Zdrowie”, ”Podróże” i ”Żagle”. Jednocześnie pozostaje dyrektorem działu Internet i multimedia. Natomiast Małgorzata Pestkowska, dotychczas szefowa marketingu pism wnętrzarskich, kieruje również marketingiem pism budowlanych. Szefem marketingu pism budowlanych była bowiem dotąd Ewa Barlik. Prowadzi ona zewnętrzną firmę, która m.in. zajmuje się promocją czasopism Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych. – Z panią Ewą Barlik będziemy nadal współpracować przy projektach marketingowych związanych z naszymi tytułami budowlanymi – informuje Jolanta Plieth-Cholewińska, dyrektor biura komunikacji Wydawnictwa Murator. (GK)

(GK, 16.08.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.