Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy tworzy strukturę specjalizującą się w komunikacji 360 stopni

Ogilvy Group Poland tworzy strukturę, która będzie specjalizować się w komunikacji reklamowej 360 stopni, czyli wychodzić poza tradycyjne media – wynika z naszych informacji.

Stąd m.in. zmiany w działach kreacji w agencjach należących do Ogilvy Group Poland. Zofia Szymańska, dotąd szefowa kreacji w agencjach Mather Communications i Soho Square, zostanie wkrótce dyrektorem kreatywnym w nowo powstającej strukturze grupy. Stanowisko po niej obejmie 1 lipca Magda Komorek, która przechodzi z Ad Fabrika FCB, gdzie również była dyrektorem kreacji. O szczegółach nowego projektu Ogilvy poinformuje wkrótce. Wiadomo, że zaoferuje reklamodawcom komunikację wychodzącą poza tradycyjne media, zgodną z założeniami marketingu 360 stopni czy Touch Points (punkty styku reklamy z konsumentem). Oba podejścia zakładają bardziej kompleksowy - niż tradycyjny ATL i BTL - program komunikacji dla marki. Wykorzystują nowe kanały i sposoby dotarcia, tak by reklama podążała za konsumentem. Podobną strukturę powołała w kwietniu Corporate Profiles DDB Group. W tym celu zmieniła nazwę i pozycjonowanie agencji marketing services Rapp Collins na Touchpoint RC.

(MŁ, 05.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.