Ogilvy tworzy strukturę specjalizującą się w komunikacji 360 stopni
05.06.2007, 08:26

Ogilvy Group Poland tworzy strukturę, która będzie specjalizować się w komunikacji reklamowej 360 stopni, czyli wychodzić poza tradycyjne media – wynika z naszych informacji.
Stąd m.in. zmiany w działach kreacji w agencjach należących do Ogilvy Group Poland. Zofia Szymańska, dotąd szefowa kreacji w agencjach Mather Communications i Soho Square, zostanie wkrótce dyrektorem kreatywnym w nowo powstającej strukturze grupy. Stanowisko po niej obejmie 1 lipca Magda Komorek, która przechodzi z Ad Fabrika FCB, gdzie również była dyrektorem kreacji. O szczegółach nowego projektu Ogilvy poinformuje wkrótce. Wiadomo, że zaoferuje reklamodawcom komunikację wychodzącą poza tradycyjne media, zgodną z założeniami marketingu 360 stopni czy Touch Points (punkty styku reklamy z konsumentem). Oba podejścia zakładają bardziej kompleksowy - niż tradycyjny ATL i BTL - program komunikacji dla marki. Wykorzystują nowe kanały i sposoby dotarcia, tak by reklama podążała za konsumentem. Podobną strukturę powołała w kwietniu Corporate Profiles DDB Group. W tym celu zmieniła nazwę i pozycjonowanie agencji marketing services Rapp Collins na Touchpoint RC.(MŁ, 05.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
