Eska Rock rozpoczyna akcję wakacyjną i wspiera ją kampanią
05.06.2007, 08:25

Wczoraj rozpoczęła się akcja sieci Eska Rock pod hasłem "Summer Festival", dzięki której słuchacze będą mogli wygrać bilety na koncerty w Europie. Konkurs wspiera kampania prasowa.
Podczas trwającej miesiąc akcji ”Eska Rock Summer Festival” rozgłośnia rozdawać będzie bilety na największe festiwale rockowe w Europie: Nova Rock Festival w Austrii, Hurricane Festival w Niemczech, Pukkelpop Festival w Belgii, Sziget Festival w Budapeszcie, Open’er Festival w Gdyni, Metal Hammer Festival w Katowicach i na inne duże koncerty rockowe w Polsce. Obok specjalnej strony internetowej (Eskarock.aria.pl) i promocji na antenie, zabawa jest promowana w dziennikach i magazynach (m.in. ”Co jest grane” - dodatek do ”Gazety Wyborczej”, ”Super Express”, ”Wprost”, ”Newsweek Polska”, ”Przekrój”, ”Auto Świat”, ”Playboy”, ”CKM” i ”Cosmopolitan”). Kreację przygotowała agencja One-2-One, za zakup mediów odpowiada dział promocji sieci.(KRZ, 05.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
