Liberty wybrała firmy, które wprowadzą na rynek markę Liberty Direct
Agencja Gruppa66 Ogilvy, dom mediowy MPG, agencja interaktywna Hypermedia i agencja public relations Rowland Communications zwyciężyły w przetargu na obsługę nowej marki ubezpieczeń - Liberty Direct.
Marka zostanie wprowadzona jesienią przez polski oddział firmy Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros SA – hiszpańskiej spółki ubezpieczeniowej należącej do grupy Liberty Mutual. Oferta Liberty Direct obejmie wszystkie rodzaje ubezpieczeń komunikacyjnych i będzie dostępna w sprzedaży bezpośredniej. Gruppa66 Ogilvy zajmie się realizacją strategii reklamowej, a MPG planowaniem i zakupem mediów. Firma Hypermedia będzie dostawcą rozwiązań w zakresie komunikacji i marketingu interaktywnego, a Rowland Communications obsłuży markę Liberty Direct w zakresie PR korporacyjnego i produktowego. Rafał Karski, dyrektor marketingu polskiego oddziału Liberty Seguros, zdradza jedynie, że założeniem kampanii jest koncentracja na kliencie – zaproponowanie dobrej jakości produktów w konkurencyjnej cenie i zapewnienie o wysokiej jakości usług. Wizerunek marki będzie budowany spójnie z międzynarodową strategią grupy Liberty Mutual.(MŁ, 04.06.2007)










