Tsuneo Watanabe Człowiekiem Mediów 2007 w Cannes
Tsuneo Watanabe, prezes Yomiuri Shimbun Holdings i redaktor naczelny gazety "Yomiuri Shimbun", otrzyma tytuł Człowieka Mediów 2007 Roku podczas tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Organizatorzy imprezy uzasadniają wybór Watanabe uznaniem dla jego stylu zarządzania medialnym japońskim holdingiem (wydawca gazet, czasopism i książek, właściciel stacji telewizyjnych, rozgłośni radiowych, producent filmowy). Watanabe, pracujący w Yomiuri Shimbun od 1950 roku, stoi na czele holdingu od sierpnia 2002 roku. Dziennik ”Yomiuri Shimbun” należy do najpoczytniejszych tytułów w Japonii, ze średnim nakładem ok. 14 mln egz.Ceremonia wręczenia nagrody odbędzie się 20 czerwca w ramach Press and Cyber Lions Awards Ceremony.
(LL, 01.06.2007)
