Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargi na reklamy sieci Play

Komisja Etyki Reklamy działająca przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odrzuciła dwie skargi na reklamy sieci komórkowej Play (P4), uznając je za bezzasadne.

Skargi dotyczyły dwóch reklam z pierwszej odsłony kampanii: z dwojgiem młodych ludzi trzymających w ręku charakterystycznego dla Play bloba (biało-fioletowy kleks) i palcem wychodzącym z ust. W tym miesiącu list w obronie reklam Playa wystosowało Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. W połowie maja Komisja Etyki Reklamy uznała dwie reklamy telefonii komórkowej Play za łamiące kodeks etyki reklamy. Wówczas zakwestionowała reklamy przedstawiające dłoń z odciętymi palcami broczącą krwią oraz grupkę osób z twarzami dzieci.

(TW, 31.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.