Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargi na reklamy sieci Play
31.05.2007, 08:21
Komisja Etyki Reklamy działająca przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odrzuciła dwie skargi na reklamy sieci komórkowej Play (P4), uznając je za bezzasadne.
Skargi dotyczyły dwóch reklam z pierwszej odsłony kampanii: z dwojgiem młodych ludzi trzymających w ręku charakterystycznego dla Play bloba (biało-fioletowy kleks) i palcem wychodzącym z ust. W tym miesiącu list w obronie reklam Playa wystosowało Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. W połowie maja Komisja Etyki Reklamy uznała dwie reklamy telefonii komórkowej Play za łamiące kodeks etyki reklamy. Wówczas zakwestionowała reklamy przedstawiające dłoń z odciętymi palcami broczącą krwią oraz grupkę osób z twarzami dzieci.(TW, 31.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
