Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Ulanowska-Tabała dyrektorem marketingu w Nestlé Water Polska

Joanna Ulanowska-Tabała została dyrektorem marketingu firmy Nestlé Water Polska SA. Odpowiada za marketing wód butelkowanych: Nałęczowianka, Mazowszanka, Nestlé Aquarel, Perrier, S. Pellegrino, Acqua Panna i Vittel.

Joanna Ulanowska-Tabała została dyrektorem marketingu firmy Nestlé Water Polska SA. Odpowiada za marketing wód butelkowanych: Nałęczowianka, Mazowszanka, Nestlé Aquarel, Perrier, S. Pellegrino, Acqua Panna i Vittel.

(TW, 29.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.