Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 25, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ciesiołkiewicz odpowiada za alternatywną komunikację Polkomtelu

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, stworzył dział alternatywnych kanałów komunikacji.

Pięcioosobowa komórka powstała w ramach departamentu komunikacji marketingowej, a kieruje nią Konrad Ciesiołkiewicz, zastępca dyrektora tego departamentu. Nowy dział zajmuje się reklamą niestandardową (m.in. eventy, gadżety reklamowe, działania graniczące z PR, niestandardowe rozwiązania w reklamie zewnętrznej i Internecie, product placement, sponsoring). Efekty pracy nowego działu są już widoczne w trwającej od dziś kampanii wizerunkowej Plusa. – Komunikacja tradycyjna bywa dziś zawodna, ponieważ reklam jest coraz więcej. Uznaliśmy, że chcemy nadążyć za zmianami na rynku, więc taka komórka jest nam potrzebna – mówi Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu. W ciągu dwóch-trzech miesięcy Polkomtel rozpisze przetarg na obsługę eventów planowanych przez dział.

(TW, 25.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.