"Przekrój" od przyszłego tygodnia z kolekcją filmową

Tygodnik "Przekrój" (Edipresse Polska SA) od przyszłego czwartku (31 maja) ma dołączać filmy na płytach DVD z kolekcji "Festiwale, festiwale! Zwycięzcy najważniejszych festiwali świata".
Płyty dołączane będą z różną częstotliwością. Jako pierwsza pojawi się komedia ”Jabłka Adama” nagrodzona podczas ubiegłorocznego, 21. Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Ukaże się z częścią nakładu tygodnika (50 tys. egz.), który będzie sprzedawany w wyższej cenie - po 9,99 zł. Dostępne będzie też wydanie bez płyty w cenie 4,90 zł (110 tys. egz.). Podwyższona o 40 gr cena (normalnie ”Przekrój” kosztuje 4,50 zł) wynika z tego, że w przyszły czwartek, ze względu na Boże Ciało ukaże się podwójny numer tygodnika. Będzie miał ponad 100 stron (zazwyczaj ponad 80). Wydanie tygodnika z filmem wesprze promocja w telewizji (TVN, TVN 24, kanały tematyczne), radiu (Radio Zet, Radio WAWa, Radio PiN 102 FM, Radio Jazz, Tok FM), Internecie (m.in. Onet.pl, Wirtualnapolska.pl. strony wydawnictwa), prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza” i tytuły własne) oraz punktach sprzedaży prasy (sieć HDS). Kreację wydawnictwo stworzyło samodzielnie, a media kampanii zakupił dział marketingu tygodnika i dom mediowy Optimedia (ZenithOptimedia Group). Średnia sprzedaż ogółem ”Przekroju” w pierwszym kwartale tego roku wyniosła 63 928 egz. (dane ZKDP).(AW, 24.05.2007)
