Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 16, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ad Heads promuje polskie linie lotnicze Centralwings

2,8 miliona osób ma objąć kampania polskiego taniego przewoźnika Centralwings - ”Wszędzie blisko na lotnisko”.

Akcja skierowana jest do mieszkańców małych miast położonych nie dalej niż 100 km od lotnisk, z których korzysta przewoźnik. Polega na dystrybucji – bezpośrednio do domów - ulotek z informacjami o oferowanych kierunkach lotów. Wsparciem akcji są konkurs SMS oraz kampania w prasie lokalnej i dzienniku ”Fakt”. Kreację przygotowała agencja Ad Heads, media zaplanował i kupił dział marketingu Centralwings. Dystrybucją ulotek zajął się Directan. Kampania potrwa do 19 maja.

(DOK, 16.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.