Interia stawia na projekty społecznościowe, multimedialne i zagraniczne
Interia.pl SA zapowiada uruchamianie co kwartał kilka dużych projektów społecznościowych i multimedialnych. Portal chce wejść na jeden z rynków zagranicznych.
Jeszcze w tym tygodniu ma ruszyć społecznościowy serwis ogłoszeń drobnych Populada, w którym można będzie znaleźć anons, podając miasto bądź dzielnicę. Kolejnym pomysłem są projekty dla mikrospołeczności, np. dla rodziny lub kilku znajomych. – Jeden z tych serwisów będziemy chcieli przetestować za granicą. Nie zapadła jeszcze decyzja, który to będzie kraj, ale raczej skierujemy się na Zachód – zapowiada Grzegorz Błażewicz, prezes Interia.pl. W trzecim kwartale br. portal zamierza natomiast uruchomić serwis skierowany do Polaków mieszkających za granicą. Mimo że nowe serwisy społecznościowe i multimedialne będą powstawać przede wszystkim poza brandem Interia.pl, tworzyć je ma obecny zespół portalu.(KRZ, 09.05.2007)
