Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 08, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największy zasięg Onetu w lutym

Onet.pl miał w lutym największy zasięg w ponad połowie kategorii tematycznych - wynika z rankingu przeprowadzonego przez Polskie Badania Internetu i Gemius SA.

Badania przeprowadzono na próbie ponad 20 tys. internautów. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA 1. Onet.pl - Serwisy informacyjne 37,09 proc. 2. Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 25,93 proc. 3. Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 17,96 proc. 4. INTERIA.PL - Serwisy informacyjne 14,14 proc. 5. TVP* 11,12 proc. 6. naszemiasto.pl 8,21 proc. 7. o2.pl - Serwisy informacyjne 7,31 proc. 8. Wirtualne Miasta 6,20 proc. 9. stacje TVN 5,40 proc. 10. RMF FM 4,47 proc. 11. rzeczpospolita.pl 3,97 proc. 12. dziennik.pl 3,88 proc. 13. trojmiasto.pl* 3,59 proc. 14. Grupa Orkla Press (Media Regionalne)** 3,38 proc. 15. Polskie Radio* 3,18 proc. 16. polska.pl* 2,91 proc. 17. wiadomosci24.pl* 2,87 proc. 18. BBC* 2,66 proc. 19. wprost.pl* 2,48 proc. 20. Polsat* 2,44 proc. KULTURA I ROZRYWKA 1. Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 39,56 proc. 2. Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 30,77 proc. 3. o2.pl - Serwisy rozrywkowe 30,73 proc. 4. INTERIA.PL - Serwisy rozrywkowe 26,91 proc. 5. youtube.com* 26,78 proc. 6. imageshack.us* 15,82 proc. 7. maxior.pl 13,18 proc. 8. Grupa Medousa.pl-fotosik.pl 12,73 proc. 9. filmweb.pl 12,52 proc. 10. gry.pl 12,20 proc. 11. fora.pl* 12,05 proc. 12. emuzyka.pl 9,29 proc. 13. gry-online.pl 8,88 proc. 14. Google-google.pl-google.pl - wyszukiwarki-google.pl - wyszukiwarka filmów* 8,22 proc. 15. Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 7,63 proc. 16. jeja.pl 7,13 proc. 17. zylom.com 6,99 proc. 18. teksty.org 6,91 proc. 19. mojegry.pl 6,63 proc. 20. everythinggirl.com* 6,22 proc. MOTORYZACJA 1. otoMoto 18,78 proc. 2. INTERIA.PL - Serwisy motoryzacyjne 11,58 proc. 3. Grupa Gratka - Serwisy motoryzacyjne 7,57 proc. 4. Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 7,25 proc. 5. Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 5,92 proc. 6. o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 3,36 proc. 7. trader.pl-autotrader.pl 3,27 proc. 8. mobile.de* 2,81 proc. 9. automix.pl 2,75 proc. 10. autocentrum.pl 2,68 proc. BIZNES, FINANSE, PRAWO 1. Onet.pl - Serwisy biznesowe 19,30 proc. 2. Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 12,85 proc. 3. Bankier.pl - Serwisy biznesowe 10,12 proc. 4. INTERIA.PL - Serwisy biznesowe 9,95 proc. 5. Money.pl - Serwisy biznesowe 8,59 proc. 6. Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 5,98 proc. 7. Grupa Wolters Kluwer Polska** 5,89 proc. 8. INFOR.pl 5,17 proc. 9. egospodarka.pl-egospodarka.pl - pozostałe 4,89 proc. 10. wirtualnemedia.pl 2,98 proc. BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI 1. Gazeta.pl - Budownictwo i nieruchomości 6,42 proc. 2. Grupa Gratka-gratka.pl-gratka.pl/dom 3,74 proc. 3. Murator** 3,67 proc. 4. otoDom 3,05 proc. 5. trader.pl-domiporta.pl 2,16 proc. 6. oferty.net 1,65 proc. 7. Onet.pl - Budownictwo i nieruchomości 1,64 proc. 8. szybko.pl 1,35 proc. 9. meble.pl 1,27 proc. 10. INTERIA.PL - Budownictwo i nieruchomości 1,21 proc. EDUKACJA 1. wikipedia.org* 39,79 proc. 2. Onet.pl - Serwisy edukacyjne 19,97 proc. 3. sciaga.pl 16,36 proc. 4. interklasa.pl* 8,51 proc. 5. translate.pl* 6,35 proc. 6. wikimedia.org* 5,89 proc. 7. INTERIA.PL - Serwisy edukacyjne 5,42 proc. 8. klp.pl 4,28 proc. 9. ang.pl* 3,91 proc. 10. ling.pl 3,86 proc. SPORT 1. Onet.pl - Serwisy sportowe 24,90 proc. 2. Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 14,81 proc. 3. INTERIA.PL - Serwisy sportowe 9,38 proc. 4. Gazeta.pl - Serwisy sportowe 5,27 proc. 5. livescore.com* 1,79 proc. 6. 90minut.pl 1,72 proc. 7. fit.pl 1,11 proc. 8. Eurosport* 1,05 proc. 9. sports.pl 0,95 proc. 10. sportowefakty.pl 0,95 proc. STYL ŻYCIA 1. Onet.pl - Styl życia 23,25 proc. 2. Wirtualna Polska - Styl życia 21,17 proc. 3. o2.pl - Styl życia 18,36 proc. 4. INTERIA.PL - Styl życia 11,84 proc. 5. Gazeta.pl - Styl życia 10,20 proc. 6. wizaz.pl 5,39 proc. 7. resmedica.pl 4,16 proc. 8. Platforma Kobieta.pl** 3,06 proc. 9. bajo.pl 2,96 proc. 10. mediweb.pl* 2,87 proc. TURYSTYKA 1. Onet.pl - Serwisy turystyczne 14,50 proc. 2. szukacz.pl-szukacz.pl - mapy* 9,40 proc. 3. rozklady.com.pl* 3,56 proc. 4. Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 3,48 proc. 5. eholiday.pl 3,34 proc. 6. odleglosci.pl 3,29 proc. 7. Grupa Travelplanet.pl SA** 3,04 proc. 8. map24.com* 2,55 proc. 9. Grupa Wakacje.pl** 2,05 proc. 10. Google-google.com-google.com - serwisy-google.com - mapy* 1,76 proc. NOWE TECHNOLOGIE 1. IDG - Nowe technologie** 18,62 proc. 2. dobreprogramy.pl* 13,54 proc. 3. wapster.pl* 10,31 proc. 4. INTERIA.PL - Nowe technologie 8,45 proc. 5. instalki.pl 7,38 proc. 6. frazpc.pl 7,05 proc. 7. Grupa Medousa.pl-sms.pl 6,79 proc. 8. Wirtualna Polska - Nowe technologie 6,70 proc. 9. pobieralnia.pl 6,59 proc. 10. torrenty.org* 6,01 proc. PRACA 1. Gazeta.pl - Praca 9,88 proc. 2. Pracuj.pl 9,82 proc. 3. infopraca.pl* 4,44 proc. 4. Wirtualna Polska - Praca 4,27 proc. 5. Onet.pl - Praca* 3,58 proc. 6. jobpilot.pl* 2,91 proc. 7. Money.pl - Praca 2,84 proc. 8. Grupa Gratka-gratka.pl-gratka.pl/praca 2,77 proc. 9. praca.pl* 2,69 proc. 10. praca.info* 2,07 proc. SPOŁECZNOŚCI 1. Onet.pl - Społeczności 28,90 proc. 2. Gazeta.pl - Społeczności 17,33 proc. 3. fotka.pl 15,27 proc. 4. INTERIA.PL - Społeczności 12,40 proc. 5. Wirtualna Polska - Społeczności 12,05 proc. 6. Onet.pl-Ludzie i styl zycia-Blog-Blog.pl7,09 proc. 7. grono.net 6,57 proc. 8. o2.pl - Społeczności 5,86 proc. 9. mylog.pl* 5,85 proc. 10. Google-blogger.com* 5,62 proc. * witryny nie objęte audytem site-centric (istnieje możliwość zawyżenia lub zaniżenia wskaźników dla tych witryn) ** witryny składające się zarówno z części audytowanych, jak i nieobjętych audytem site-centric

(oprac. KRP, 08.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.