Alina Strześniewska rozważa sprzedaż radia RMI FM
Alina Strześniewska, współwłaścicielka i prezes poznańskiego Radia RMI FM, może sprzedać rozgłośnię. Pozyskane środki miałyby dofinansować warszawskie Radio Kolor, również należące do Strześniewskiej.
- Otrzymałam trzy oferty kupna RMI, z czego dwie konkretne: od inwestora polskiego i niemieckiego – mówi Alina Strześniewska, do której przez spółkę Impact Management System należy 49 proc. udziałów w rozgłośni. Zastrzega, że nie zdecydowała jeszcze, czy sprzeda poznańską stację. Gdyby do tego miało dojść, nowy inwestor musiałby zdecydować się także na przejęcie 51 proc. udziałów należących do PWP Presspo SA. Decyzja, czy dojdzie do transakcji, ma zapaść w ciągu dwóch miesięcy. Według nieoficjalnych informacji pozyskane w ten sposób pieniądze miałyby posłużyć na dofinansowanie borykającego się z kłopotami finansowymi Radia Kolor 103 FM (stacja m.in. zalega z wypłatami dla pracowników). – Nie dzielę skóry na niedźwiedziu – mówi tylko Strześniewska. RMI FM nadaje w Poznaniu od listopada 1992 roku. Emituje program w formacie CHR, udział w rynku lokalnym wynosi 3,3 proc. (IX 2006 – II 2007, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 08.05.2007)
