Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Fronczewski twarzą Getin Banku

Pod nowym hasłem ”Getin Bank – wystarczy wejść” ruszyła kolejna kampania tego banku. Bohaterem reklam jest aktor Piotr Fronczewski.

W pierwszej części kampanii, która ma charakter wizerunkowo-produktowy, aktor zachęca do założenia lokaty w Getin Banku. Oprócz ogólnopolskiej telewizji działania przez cały miesiąc będą prowadzone w stacjach radiowych, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Dodatkowym wsparciem będą materiały BTL w placówkach banku. W drugiej części kampanii Getin Bank zamierza promować swoje kredyty gotówkowe. Kampanie realizują EP Creative Services i dom mediowy MediaVest.

(MŁ, 08.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.