Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 30, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awanse w ”Dzień Dobry” związane z nową strategią dziennika

Grzegorz Fajerski został national sales directorem, natomiast Mariusz Gibała szefem sprzedaży w dziale klientów bezpośrednich w ”Dzień Dobry” (DD Media). Oba stanowiska są nowe.

Grzegorz Fajerski będzie odpowiadał za kierowanie pracą regionalnych działów sprzedaży i koordynowanie współpracy z klientami bezpośrednimi we wszystkich miastach, w których ”Dzień Dobry” ma filie. W DD Media pracuje od 2001 roku, zaczynał jako szef sprzedaży w Łodzi. Od czterech lat pracuje w ”Dzień Dobry” Mariusz Gibała - do tej pory był menedżerem w zespole sprzedaży, a teraz odpowiada za współpracę z klientami bezpośrednimi i realizację projektów związanych z nową strategią firmy. Polega ona m.in. na rozszerzeniu zasięgu dziennika. Od września, raz na miesiąc, jedno z wydań piątkowych ”Dzień Dobry” będzie się ukazywać w nakładzie 900 tys. egz. (w maju piątkowy nakład wyniósł 646 250 egz., ZKDP). Gazeta będzie rozdawana nie tylko w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi - jak do tej pory – ale dodatkowo w 25 miastach liczących co najmniej 250 tys. mieszkańców. DD Media liczy na pozyskanie reklamodawców zainteresowanych kampanią ogólnokrajową.

(GK, 30.07.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.