Awanse w ”Dzień Dobry” związane z nową strategią dziennika
Grzegorz Fajerski został national sales directorem, natomiast Mariusz Gibała szefem sprzedaży w dziale klientów bezpośrednich w ”Dzień Dobry” (DD Media). Oba stanowiska są nowe.
Grzegorz Fajerski będzie odpowiadał za kierowanie pracą regionalnych działów sprzedaży i koordynowanie współpracy z klientami bezpośrednimi we wszystkich miastach, w których ”Dzień Dobry” ma filie. W DD Media pracuje od 2001 roku, zaczynał jako szef sprzedaży w Łodzi. Od czterech lat pracuje w ”Dzień Dobry” Mariusz Gibała - do tej pory był menedżerem w zespole sprzedaży, a teraz odpowiada za współpracę z klientami bezpośrednimi i realizację projektów związanych z nową strategią firmy. Polega ona m.in. na rozszerzeniu zasięgu dziennika. Od września, raz na miesiąc, jedno z wydań piątkowych ”Dzień Dobry” będzie się ukazywać w nakładzie 900 tys. egz. (w maju piątkowy nakład wyniósł 646 250 egz., ZKDP). Gazeta będzie rozdawana nie tylko w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi - jak do tej pory – ale dodatkowo w 25 miastach liczących co najmniej 250 tys. mieszkańców. DD Media liczy na pozyskanie reklamodawców zainteresowanych kampanią ogólnokrajową.(GK, 30.07.2004)
