Po wyborach niepewność co do przyszłości mediów publicznych  |  Udział w widowni telewizyjnej: TVP, TVN, Republika  |  Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Po wyborach niepewność co do przyszłości mediów publicznych  |  Udział w widowni telewizyjnej: TVP, TVN, Republika  |  Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Po wyborach niepewność co do przyszłości mediów publicznych  |  Udział w widowni telewizyjnej: TVP, TVN, Republika  |  Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 29, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mariusz Rachlewicz zadba o sprzedaż ”Rzeczpospolitej”

Dyrektorem sprzedaży w Presspublice (wydawca ”Rzeczpospolitej”) został Mariusz Rachlewicz.

Dotąd Rachlewicz był zastępcą poprzedniego dyrektora sprzedaży Grażyny Ambrozińskiej, z którą zamienił się rolami - teraz ona jest jego zastępcą. Rachlewicz od siedmiu lat jest związany z Presspubliką. – Moim zadaniem jest utrzymanie sprzedaży egzemplarzowej dziennika na obecnym poziomie, chociaż rynek jest coraz trudniejszy – mówi. Średnia sprzedaż ”Rz” w okresie styczeń-maj br. wyniosła 182 565 egz. (ZKDP).

(GK, 29.07.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.