Z zarządu Media Tak na dyrektora w Axel Springer Polska
21.07.2004, 00:00
Karol Skorupski od 2 sierpnia będzie dyrektorem biura reklamy dziennika "Fakt". Do końca czerwca pełnił funkcję dyrektora handlowego i był członkiem zarządu domu sprzedaży prasy regionalnej Media Tak.
Karol Skorupski obejmie nowo utworzone stanowisko w Axel Springer Polska. Będzie mu podlegał dyrektor ds. sprzedaży dziennika "Fakt" Rafał Grudowski, który obecnie przebywa na urlopie i dopiero po jego powrocie zostanie ustalony podział kompetencji w biurze. "W ciągu ostatniego półrocza poziom inwestycji reklamodawców w »Fakcie« systematycznie wzrastał. Mamy nadzieję, że nowy dyrektor biura reklamy »Faktu« jeszcze bardziej podniesie ten wynik" - informuje w komunikacie Beata Mońka, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i sprzedaży Axel Springer Polska. W pierwszym półroczu br. przychody reklamowe dziennika "Fakt" wyniosły 28,7 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów, Agora Monitoring). Skorupski przez 11 lat był związany z Grupą Wydawniczą Polskapresse. W spółce Media Tak, w której Polskapresse ma większość udziałów, pracował od chwili jej założenia, a w maju br. wybrano go na członka jej zarządu.(GK, 21.07.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
