TVP Sport liderem kanałów sportowych w grupie ogólnej i komercyjnej
Wśród widzów powyżej czwartego roku życia TVP Sport miał w listopadzie średnio 0,79 proc. udziału (fot. materiały prasowe)
W listopadzie najchętniej wybieranym kanałem sportowym w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był naziemny TVP Sport.
Wśród widzów powyżej czwartego roku życia TVP Sport (Telewizja Polska) miał w listopadzie średnio 0,79 proc. udziału w rynku (rok do roku bez zmian). Drugie miejsce zajął Polsat Sport 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,54 proc. (wzrost z 0,52 proc.), a trzeci był Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,45 proc. udziału (wzrost z 0,34 proc.).
Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły: Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) – 0,18 proc. (bez zmian), Polsat Sport 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,16 proc. (wzrost z 0,13 proc.), Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,15 proc. (wzrost z 0,1 proc.), Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) – 0,1 proc. (spadek z 0,15 proc.), Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,08 proc. (wzrost z 0,07 proc.), Polsat Sport 3 (Grupa Polsat Plus) – 0,08 proc. (wzrost z 0,06 proc.), Canal+ Extra 1 (Canal+ Polska) – 0,07 proc. (wzrost z 0,04 proc.), Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,05 proc. (spadek z 0,06 proc.) i Eleven Sports 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,05 proc. (wzrost z 0,02 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 TVP Sport miał 0,75 proc. udziału (wzrost z 0,71 proc.), Polsat Sport 1 – 0,37 proc. (spadek z 0,4 proc.), a Eurosport 1 – 0,26 proc. (wzrost z 0,22 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 26.12.2025)










