Łódzkie centrum handlowe Manufaktura promuje się poprzez imprezę Car Show
Do 30 kwietnia trwać będzie kampania centrum handlowego Manufaktura, na którego terenie zorganizowano pokazy samochodowe i motorowe Car Show.
Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku centrum oraz marek koncernów samochodowych związanych z wydarzeniem: Mercedes, Ford, Mitsubishi, Opel, BMW, Chevrolet, Fiat, Alfa Romeo, Chrysler, Audi, Toyota, Honda, Yamaha. W ramach akcji zorganizowano pokazy samochodowe i m.in. mistrzostwa mechaników samochodowych. Wydarzenie jest promowane w radiu (Radio Łódź, Radio Eska, Radio Rock, Radio Vox FM, Radio Złote Przeboje), prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik Łódzki”, ”Express Ilustrowany”) i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za kreację odpowiada agencja reklamowa TBWA\, za planowanie i zakup mediów – dział marketingu centrum handlowego Manufaktura, a działania PR - Telma Group Communications.(DOK, 24.04.2007)
