Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do portalu Kanału Zero dołączają kolejni dziennikarze

Patryk Słowik na imprezie Kanału Zero pojawił się z częścią zespołu Zero.pl (screen: YouTube/Kanał Zero)

Podczas imprezy Kanału Zero w Jasionce koło Rzeszowa na scenie pojawiła się część dziennikarzy, którzy mają pracować w powstającym portalu Zero.pl. Wśród nich znaleźli się m.in. Anna Wittenberg, Jakub Styczyński czy Tymon Grabowski. Z informacji "Presserwisu" wynika, że w Zero.pl będzie też pracował Bartłomiej Bajerski.

Anna Wittenberg w listopadzie odeszła z serwisu Wnp.pl (Grupa PTWP), gdzie była zatrudniona od marca i zajmowała się wdrożeniami AI. Wcześniej Wittenberg przez ponad 10 lat pracowała w "Dzienniku Gazecie Prawnej" (Grupa Infor PL).

W portalu Zero.pl pracować mają też Jakub Styczyński, który do marca był dziennikarzem w serwisie Rynekzdrowia.pl (Grupa PTWP), a wcześniej "DGP", oraz dziennikarz motoryzacyjny Tymon Grabowski, prowadzący serwis zlomnik.pl oraz kanał na YouTubie "Złomnik".

Zobacz także: Onet zrezygnował z działów korekty i fotoedycji

Oprócz nich do Zero.pl dołączają: Marek Mikołajczyk (ostatnio w "DGP"), Aleksandra Cieślik (ostatnio dziennikarka i wydawczyni strony głównej Wprost.pl), Krzysztof Jabłonowski (ostatnio dziennikarz Tvp.info). Z naszych informacji wynika, że do portalu Kanału Zero przechodzi również Bartłomiej Bajerski, który od maja 2024 roku był wydawcą serwisu Rynekzdrowia.pl.

Redaktorem naczelnym Zero.pl został Patryk Słowik, który przeszedł tam z Wirtualnej Polski razem z Pawłem Figurskim. Szefem newsroomu jest Bartosz Michalski (od maja 2024 roku był redaktorem zarządzającym Wprost.pl).

W Zero.pl ma pracować kilkadziesiąt osób. Start portalu zapowiadany jest na 1 lutego 2026 roku. Tego samego dnia nadawanie ma rozpocząć kanał telewizyjny Zero TV.

Krzysztof Stanowski, założyciel Kanału Zero, podczas meetup w Jasionce poinformował, że Kanał Zero kończy rok z przychodami 40,59 mln zł. To wzrost o 49 proc. w porównaniu z 2024 rokiem. Kanał Zero w br. ma zanotować 9,19 mln zł zysku EBITDA (wzrost o 109 proc.). Stanowski planuje, że w 2026 roku przychody jego kanału mają osiągnąć 100 mln zł, a zysk EBTDA minimum 25 mln zł.

(MAK, 18.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.