Paweł Patkowski kończy pracę w Orange. Część jego obowiązków czasowo przejmuje Bartłomiej Kamienny
Paweł Patkowski pracę w Orange zaczął w lipcu 2011 roku (fot. materiały prasowe)
Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska, kończy pracę w tej firmie. Bartłomiej Kamienny, marketing communication director B2C, czasowo przejmuje część jego obowiązków.
- Zakres moich dotychczasowych obowiązków został poszerzony bez konieczności zmiany stanowiska - wyjaśnia Kamienny.
Bartłomiej Kamienny w Orange pracował w latach 2008-2009. Wrócił do firmy na początku 2025 roku. Wcześniej przez ponad dwa lata był zatrudniony jako account director w Zenith Media Australia. Związany był też z firmami Xiaomi Technology, Assembly Global, Neonet, Kaufland Polska Markety czy Play.
Paweł Patkowski potwierdził, że odchodzi z Orange. - Od stycznia będę już zupełnie gdzie indziej, w nowym miejscu, na nowym stanowisku, ale jeszcze nie mogę powiedzieć gdzie - mówi Patkowski.
Paweł Patkowski pracę w Orange rozpoczął w lipcu 2011 roku. Objął wtedy stanowisko dyrektora marki, mediów i komunikacji Grupy TP. Wcześniej przez cztery lata był wicedyrektorem departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu. W latach 2001-2007 kierował marketingiem w Adidas Poland. Jako dyrektor marketingu Browarów Brok SA, odpowiadał też m.in. za marki Brok, Cooler i Grolsch. Wcześniej pracował jako account director w agencji reklamowej Lintas Warszawa.
(AMS, 18.12.2025)










