YouTube TV od przyszłego roku wprowadzi pakiety tematyczne i stawia na sport
YouTube TV, który oferuje ponad 100 kanałów w swoim głównym pakiecie, stawia na sport, aby wzmocnić pozycję na rynku
YouTube na początku przyszłego roku wprowadzi w Stanach Zjednoczonych nowe pakiety tematyczne w YouTube TV.
Nowa koncepcja YouTube TV będzie oferować ponad 10 pakietów opartych na gatunkach, w tym plan sportowy z udziałem takich nadawców jak ESPN, FS1 i NBC Sports Network.
YouTube TV, który oferuje ponad 100 kanałów w swoim głównym pakiecie, stawia na sport, aby wzmocnić pozycję na rynku.
Według Nielsena platforma ma obecnie największy udział w oglądalności telewizji w Stanach Zjednoczonych – wyprzedza Netflixa, konkurenta w dziedzinie streamingu i tradycyjne firmy medialne, takie jak Disney. Firma nie podała jeszcze żadnych szczegółów dotyczących cen nowych pakietów.
(MAC, 12.12.2025)










