Średnio 46 tys. widzów oglądało w Stopklatce serial "Zajazd. Będzie się działo"
"Tomasz i Wioletta Pietrzakowie oraz ich wchodzące w dorosłość dzieci, Dominika i Patryk, wspólnie prowadzą rodzinny zajazd" - napisano w opisie serialu (fot. materiały prasowe)
Codzienny serial paradokumentalny "Zajazd. Będzie się działo" oglądało w naziemnej Stopklatce (Grupa Kino Polska) średnio 46 tys. widzów.
Serial był emitowany premierowo od 27 października do 5 grudnia w dni powszednie o 18.55. Z danych uwzględniających też widownię poza domem wynika, że emitując go, stacja miała średnio 0,36 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,32 proc. w komercyjnej 16-59.
Najwięcej widzów miał odcinek z 19 listopada – średnio 75 tys. Niewiele mniej osób przyciągnęła emisja z 2 grudnia – 74 tys.
Dla porównania, w listopadzie kanał miał średnio dobowo 1,18 proc. udziału w 4+ i 1,14 proc. w 16-59 (te dane bez widowni poza domem).
"Tomasz i Wioletta Pietrzakowie oraz ich wchodzące w dorosłość dzieci, Dominika i Patryk, wspólnie prowadzą rodzinny zajazd. To miejsce to jednak nie tylko hotel czy restauracja, to centrum życia lokalnej społeczności. Krzyżują się tu losy jego właścicieli, gości oraz okolicznych mieszkańców, odsłaniając barwną mozaikę ludzkich historii" – podano w opisie serialu.
W produkcji występują m.in. Bartłomiej Nowosielski i Ewa Lorska. Serial wyprodukował Constantin Entertainment Polska.
"To jest taki segment kontentu, który jest dość konkurencyjny. Mamy na rynku sporo mocnych pozycji, które przyciągają widzów. Więc wiadomo, sytuacja nie jest łatwa" – przyznał w trakcie telekonferencji pod koniec listopada Erwan Luherne, członek zarządu Grupy Kino Polska. Nie chciał jednak jeszcze wtedy oceniać wyników serialu.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 12.12.2025)










