NBCUniversal już sprzedał 90 proc. reklam w Telemundo przy transmisjach z mundialu
Reklamodawcy przywiązują wielką wagę do transmisji z meczów piłkarskich Mistrzostw Świata (fot. Pixabay.com)
NBCUniversal już w 90 proc. wyprzedał reklamy do hiszpańskojęzycznych transmisji w stacji telewizyjnej Telemundo przy meczach piłkarskich Mistrzostw Świata, które od 11 czerwca do 19 lipca będą rozgrywane na stadionach Stanów Zjednoczonych, Kanady i Meksyku.
NBCUniversal (należący do koncernu Comcast) jest właścicielem Telemundo. Stacja ta pokaże w języku hiszpańskim aż 92 ze 104 meczów przyszłorocznego mundialu.
Czytaj też: Weszło informuje o zakończeniu współpracy z Markiem Szkolnikowskim
12 spotkań będzie transmitowanych w stacji Universo. Komplet, czyli 104 mecze dla publiczności latynoskiej ma być dostępnych na platformie streamingowej Peacock.
Wśród firm, które już wykupiły mundialowe reklamy w Telemundo są Anheuser-Busch, AT&T, Bank of America, The Coca-Cola Company, Diageo, McDonald’s, Toyota, Volkswagen of America oraz Xfinity, spółka zależna Comcastu.
Prawa do transmitowania turnieju w języku angielskim na terenie USA ma Fox. Większość spotkań trafi do stacji Fox Sports.
Czytaj też: Jimmy Kimmel przedłuża kontrakt z Disneyem. Niedawno chciano go zdjąć z anteny
(MAC, 10.12.2025)










