Egmont Polska wprowadzi cztery nowe pisma

Portfolio wydawnictwa Egmont Polska powiększy się w tym roku przynajmniej o cztery tytuły.
27 kwietnia ukaże się pierwszy numer miesięcznika ”Spider-Man”. 32-stronicowy zeszyt, przeznaczony dla chłopców w wieku 7-12 lat, ma zawierać m.in. komiks, miniplakat oraz zagadki i ciekawostki. Do każdego numeru dołączany będzie prezent nawiązujący tematycznie do świata kreowanego w komiksie (w pierwszym numerze: portfel Spidermana). Magazyn ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. i cenie 5,70 zł. Redaktor prowadzącą jest Joanna Kuzincow. Formaty reklam dostępne w piśmie to trzecia i czwarta okładka, kosztujące odpowiednio 5 tys. zł i 5,5 tys. zł. Wejście tytułu na rynek wesprze promocja w telewizji (kanały dziecięce Jetix i Cartoon Network) i prasie (tytuły własne). Kreacją spotu zajęła się agencja DSK, a za zaplanowanie czasów telewizyjnych, realizowanych w ramach barteru, odpowiada dom mediowy MPG Media Planning. Na drugą połowę roku planowany jest debiut miesięcznika ”Wojownicze Żółwie Ninja”, adresowanego do chłopców w wieku 6-9 lat. Magazyn pojawi się na rynku równolegle z premierą kinową filmu pod tym samym tytułem, która odbędzie się prawdopodobnie pod koniec września. Wydawca pracuje jeszcze nad dwoma projektami magazynów dziecięcych, jednak szczegółów na razie nie zdradza. Pierwszy z tych tytułów trafi do sprzedaży prawdopodobnie w maju, drugi – w połowie roku. Zobacz: Wydawnictwo EGMONT Polska(AW, 20.04.2007)
