Marta Leszczyńska dołącza do FCB Warsaw
Marta Leszczyńska ostatnio pracowała w ZEW for men (fot. materiały prasowe)
Do zespołu FCB Warsaw dołączyła Marta Leszczyńska, obejmując stanowisko account directorki.
Będzie odpowiadać za rozwój pionu client service w obszarze mediowym w ramach całej Keino Grupy – w szczególności za projekty realizowane we współpracy z domem mediowym Mido. Nowa dyrektorka raportuje bezpośrednio do Bartosza Kłusa, business directora FCB Warsaw i członka management teamu Keino Grupy.
Marta Leszczyńska ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i digitalu. W ostatnich latach jako marketing managerka w ZEW for men odpowiadała m.in. za strategię marki, e-commerce oraz działania digital. Wcześniej pracowała m.in. w Agorze, gdzie wdrażała pierwszy w Polsce system płatnych subskrypcji treści dla Wyborcza.pl. Była już wcześniej związana z Keino jako digital managerka.
(KAP, 27.11.2025)










