500. wydanie "Muratora" wsparte kampanią reklamową
"Murator" ukazuje się od 1983 roku (fot. materiały prasowe)
Grupa ZPR Media kampanią reklamową wspiera 500. wydanie miesięcznika "Murator".
Kampania magazynu o tematyce budowlano-remontowej obejmuje telewizję (sponsoring programów w Polsacie i kanałach tematycznych), radio (Radio Eska, Eska2, Eska Rock, Radio Vox FM i Radio Plus) oraz promocję w punktach sprzedaży Kolportera. Za kreację oraz planowanie mediów wydawca odpowiada we własnym zakresie.
Z okazji jubileuszu odbyła się debata wideo "Domy na dziś, jutro i pojutrze" z udziałem architektów. Jej zapis znajdzie się na stronie Murator.pl i na kanale Muratora na YouTubie.
"Murator" ukazuje się od 1983 roku. W trzecim kwartale 2025 roku średnia sprzedaż miesięcznika wynosiła 7171 egz. (dane Polskie Badania Czytelnictwa).
(KOZ, 26.11.2025)










