TVN w paśmie "Top Model" wiceliderem rynku w 20-54
Widownia "Top Model" jesienią dochodziła do 907 tys. osób (fot. materiały prasowe)
14. edycję reality show "Top Model" oglądało w TVN średnio 780 tys. widzów - o 39 tys. mniej niż 13. sezon rok temu. Stacja poprawiła jednak wyniki w grupie rozliczeniowej 20-54.
Nową edycję "Top Model" można oglądać w środy o 21.35, od 3 września do 19 listopada. Najwięcej widzów - 907 tys. - zgromadził odcinek 1 października.
TVN, emitując "Top Model", miał średnio 8,12 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 11,21 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54. Pokazując program przed rokiem stacja notowała 8,16 proc. udziału w 4+ i 10,95 proc. w 20-54.
W paśmie 21.36-23.10 TVN z 7,69 proc. był stacją drugiego wyboru w 4+. Przegrywał tylko z TVP 2 (9,12 proc.; Dwójka pokazuje m.in. "M jak miłość" i "Na sygnale"). W grupie 20-54 TVN był liderem, osiągając 10,55 proc.
W jury "Top Model" zasiadają: Joanna Krupa, Katarzyna Sokołowska, Marcin Tyszka i Dawid Woliński.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 21.11.2025)










