Agnieszka Jabłońska-Twaróg na czele marketingu Wolta
Agnieszka Jabłońska-Twaróg przed dołączeniem do Wolta pracowała w Booksy (fot. materiały prasowe)
Agnieszka Jabłońska-Twaróg dołączyła do zespołu aplikacji do zamawiania jedzenia Wolt i objęła stanowisko head of marketing Poland & Austria. Dotychczas pracowała jako senior global payments product marketing managerka w firmie Booksy, do której należy aplikacja do rezerwacji wizyt Booksy.
Przed dołączeniem do Booksy przez niemal trzy lata była związana z Klarną, w której przez ostatni rok pracowała jako CEE marketing lead, odpowiadając za działania marketingowe w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji. Jeszcze wcześniej związana była z Twisto, w którym pełniła m.in. funkcję head of marketing.
Czytaj też: Widownia magazynów międzynarodowych w polskich stacjach. Prowadzi TVN
Jabłońska-Twaróg była partnerką zarządzającą agencji Clear Communication Group. Pracowała jako rzeczniczka prasowa i dyrektorka biura ministra w Ministerstwie Skarbu Państwa. Przez ponad dwa lata była związana z Telewizją Polsat - prowadziła serwisy informacyjne w Polsat News, "Biznes Informacje" i program publicystyczny "Kto ma rację" w Polsat Biznes. Była też m.in. dziennikarką ekonomiczną w "Pulsie Biznesu".
(KAP, 20.11.2025)










