TVP Sport liderem kanałów sportowych w grupie ogólnej i komercyjnej 16-59
Wśród widzów powyżej czwartego roku życia TVP Sport miał w październiku średnio 0,8 proc. udziału w rynku (fot. materiały prasowe)
W październiku najchętniej wybieranym kanałem sportowym w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był naziemny TVP Sport.
Wśród widzów powyżej czwartego roku życia TVP Sport (Telewizja Polska) miał w październiku średnio 0,8 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 0,66 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2024 roku. W październiku TVP Sport pokazywał m.in. mecze polskich piłkarzy – towarzyski i eliminacji do mistrzostw świata (równolegle z TVP 1).
Czytaj też: TVP w 2024 roku na prawa sportowe wydała 113,6 mln zł mniej niż w 2023 roku
Drugie miejsce zajął Polsat Sport 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,44 proc. (rok do roku spadek z 0,54 proc.), a trzeci był Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,22 proc. udziału (wzrost z 0,2 proc.).
Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły:
- Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,19 proc. (wzrost z 0,14 proc.),
- Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) – 0,17 proc. (wzrost z 0,16 proc.),
- Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) – 0,17 proc. (wzrost z 0,1 proc.),
- Polsat Sport 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,16 proc. (wzrost z 0,13 proc.),
- Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,08 proc. (bez zmian),
- Polsat Sport 3 (Grupa Polsat Plus) – 0,07 proc. (wzrost z 0,06 proc.),
- Canal+ Extra 1 (Canal+ Polska) – 0,06 proc. (wzrost z 0,03 proc.)
- i Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,06 proc. (spadek z 0,08 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 TVP Sport miał 0,78 proc. udziału (wzrost z 0,66 proc.), Polsat Sport 1 – 0,32 proc. (spadek z 0,45 proc.), a Eleven Sports 1 – 0,28 proc. (wzrost z 0,2 proc.).
Dane: Nielsen Media
Czytaj też: Kanały Eleven Sports zostają w Canal+ do końca listopada. "Trwają negocjacje dotyczące dalszej współpracy"
(MNIE, 15.11.2025)










