Sponsorzy piłkarskiej reprezentacji Polski chcą przedłużać kontrakty
19.04.2007, 08:19
W związku z przyznaniem Polsce i Ukrainie organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku aktualni sponsorzy piłkarskiej reprezentacji Polski chcą przedłużyć kontrakty z reprezentacją. Wiedzą jednak, że będzie ich to teraz więcej kosztowało.
Tomasz Cieślik, dyrektor marketingu i sprzedaży firmy Sportfive (pośredniczy przy podpisywaniu umów ze sponsorami), mówi, że oferta dla potencjalnych sponsorów powinna być gotowa jeszcze w tym roku. Będą musieli zapłacić więcej niż dotychczas. – Zainteresowanie jest duże. Już odebraliśmy kilkanaście telefonów, także od firm, które nigdy wcześniej z nami współpracowały – mówi Cieślik. Telekomunikacja Polska SA, główny sponsor reprezentacji Polski, już wczoraj intensywnie reklamowała się przy serwisach informacyjnych i sportowych, w których mówiono o decyzji UEFA. W specjalnych spotach informowała, że jest partnerem wirtualnego stadionu, czyli internetowego projektu na rzecz Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie (Wirtualnystadion.pl). Decyzja o przedłużeniu sponsoringu zapadła już w firmie Kreisel, której kontrakt z reprezentacją obowiązuje do 2010 roku. – W przyszłym tygodniu siadamy do pierwszych, nieformalnych rozmów ze Sportfive – zapowiada Jarosław Muczek, wicedyrektor marketingu ds. PR w firmie Kreisel. Łukasz Dobrowolski, główny specjalista ds. marketingu w Fabryce Farb i Lakierów Śnieżka SA, która ma kontrakt sponsorski z reprezentacją do 2010 roku, mówi, że wiele zależy od ceny. – Jesteśmy sponsorem reprezentacji już od kilku lat i mam nadzieję, że takie firmy będą uprzywilejowane przy podpisywaniu kolejnych umów – stwierdza. Również Bartosz Dobrzyński, sport marketing manager Kompanii Piwowarskiej (Tyskie jest sponsorem reprezentacji) zapewnia, że jego firma jest zainteresowana przedłużeniem sponsoringu. Według niego powinna zmaleć liczba sponsorów, a wzrosnąć wartość kontraktów.(TW, 19.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










